Honda 250 crf робить гігантський стрибок у розвитку. Завдяки рамі сьомого покоління, зміненій геометрії та підвісці Showa еволюція безумовно змінилася революцією, і тепер нова машина оснащена таким самим шасі, як і її старша сестра — CRF450R, і оснащена абсолютно новим двигуном DOHC.
Характеристика двигуна
Наш новий CRF250R був перероблений, щоб забезпечити чудове прискорення на старті та значно підвищити ефективність двигуна на кожному колі. Ми замінили двигун Unicam на новий двигун DOHC, який досягає зовсім інших значень обертів. Він поєднується з шасі CRF450R, що покращує керованість та зчеплення із задніми колесами. «Розроблений у тісній співпраці з командою HRC як єдиний комплекс, CRF250R 2018 — це конкурентоспроможна, міцна і надійна машина для перегонів», — говорить Мікіо Учіяма, керівник проекту CRF250R 2018.
CRF2018R 2018 залишає торішню версію далеко позаду зі збільшенням ставлення потужності до ваги на 5%. При прямому порівнянні нова машина прискорюється на 3% на дистанції 0-10 м і на 3,6% швидше за перші 30 м. Для наочності половина довжини мотоцикла в першому випадку і вся довжина в другому.
Абсолютно новий двигун DOHC з більш коротким ходом та більшим діаметром циліндра має більші клапани та перероблену систему впуску/випуску для збільшення вихідної потужності на 9% у верхньому діапазоні обертів та набагато ширше. CRF250R 2018 розроблений, щоб допомогти вам покращити час від старту до фінішу, коло за колом.
Зовнішній вигляд
Новий дизайн Honda заснований на шасі, якому вдалося централізувати розподіл ваги. Це рішення ідентичне тому, що використовується в моделі CRF450R, що дозволяє ефективніше використовувати енергію. Його геометрія та низький центр ваги забезпечують найкращий контакт заднього колеса із землею. Новий CRF250R оснащений пружинним амортизатором Showa діаметром 49 мм, тим самим рішенням, що і нинішній CRF450R, що забезпечує широкий діапазон регулювань.
Як і CRF450R, CRF250R був розроблений з урахуванням аеродинаміки. Йому надано плавну, майже органічну форму, що дає водію свободу рухів. Графіка на обтічниках та інших деталях мотоцикла стійка до подряпин, завершуючи стиль машини.
Зовнішній вигляд
Зовні вигляд самого мотоцикла приваблює не так сильно, як конкуренція, адже японський бренд є консервативним у плані дизайну. Комусь це може подобатися, а комусь ні. Дуже приємне враження справляють золотисті лаги передньої підвіски або деталі, як двокольорове сидіння. Сам стиль, попри свою нейтральність, може бути привабливим. Мотоцикл, На перший погляд, простий у складання і, говорячи простою мовою, злегка посаджений на зад, що, однак, надає йому певного шарму. Впадає у вічі блискуча алюмінієва рама — всі японські бренди використовують це рішення, хоча кажуть, що воно всього на кілька грамів менше, а жорсткість така ж, як і у випадку з іншими сплавами.