[ad_1]

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі

Дев’ятий місяць війни. Наше життя вже ніколи не буде таким як раніше. Змінились ми, змінились наші вподобання. Ми по-справжньому усвідомили значення нашої родини, дому та як круто бути громадянином України. Про цю війну часто говорять, що це «війна в прямому ефірі». 24/7 з’являються нові фото, відео, аудіо, які підтверджують злочини рф на нашій святій землі.

Звичайно, після усього побаченого та почутого, українці намагаються прибрати все російське із свого життя. Це стосується і наших медійних вподобань. На зміну руснявому шлаку прийшла сучасна українська творчість. Зʼявилось чимало нових імен, які запалили серця мільйонів наших співвітчизників.

Тож, що слухають і дивляться українці на 278 день війни.

Спойлер: у нашій країні надзвичайно талановиті люди, завдяки яким цю війну переживати трішки легше.

Виконавці, популярність до яких прийшла під час війни

«Kalush» — український реп-гурт, заснований у 2019 році. Хлопці вибороли своє право представляти Україну на міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення» ще до 24 лютого. Їх пісня «Стефанія» — це неофіційний гімн війни. Особливу любов українців гурт отримав після того, як на сцені «Євробачення», попри загрозу дискваліфікації, фронтмен закликав увесь світ допомогти нашим захисникам з Азовсталі.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-1

Нині «Kalush» записує пісні з культовими гуртами світу, випускає кліпи в підтримку української культури та їздить у світовому турне, виручені кошти з якого підуть на підтримку ЗСУ.

Артем Пивоваров

Не можна сказати, що про цього виконавця ніхто не знав до війни. Навпаки – він був досить популярним та мав численну армію фанатів. Під час війни він лише закріпив свою позицію та почав створювати музичні композиції на слова відомих українських поетів та письменників. До нього вже долучились Ольга Полякова, Анастасія Каменських, Альона Альона та ін. Дуже важливим є те, що основна аудиторія Артема – молодь.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-2

Ютуб-канал «Мюслі UA»

На ютуб-каналі «Мюслі UA» 249000 підписників. Створенно вже 59 відео і робота над новим контентом продовжується. Якщо порахувати середню кількість переглядів (за простою формулою: всі перегляди розділити на всі відео) то отримаємо: 1323526. Найпопулярнішим хітом каналу є їх мікс на слова Володимира Поворознюка, який далі отримав назву «Вова, … їх …».

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-3

Діджеї ProBass та Hardi з Кременчука

Хлопці створили трек «Доброго вечора, ми з України», оригінал якого зібрав понад 4 млн прослуховувань на Youtube. Трек займає топові позиції на інших майданчиках. Композиція була створена ще задовго до війни, проте найбільшу популярність хлопці отримали після 24 лютого.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-4

Нові теле та ютуб шоу, які полюбляють українці

«Солов’їне шоу» — шоу, яке показує, що вивчати українську мову не лише круто, а й дуже весело. Гостями шоу зазвичай є зірки українського шоу-бізнесу.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-5

«Пара на мільйон» — українське реаліті-шоу від Нового каналу. Ведучі — Леся Нікітюк і актор Improv Live Show Роман Міщеряков. Прем’єра шоу мала відбутися 15 березня 2022 року, втім перенеслася на 5 вересня 2022 року через російське вторгнення в Україну.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-6

Також нещодавно відбулась прем’єра 12 сезону шоу «Холостяк». Варто відзначити, що прем’єру переносили через те, що канал СТБ вирішив переозвучити передачу і тому зараз усі герої розмовляють українською. Щоправда, така озвучка прийшлась до смаку не усім глядачам. Проєкт отримав низку негативних відгуків через непрофесійну, на думку деяких глядачів, переозвучку.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-7

«Бункер». Створили цей міні серіал учасники студії «Квартал 95». Вони самі називають свій продукт саторично-патріотичною комедією. Зокрема, тут зображені путін та його блазні – лукашенко, лавров, кадиров. Також показують «життя» російських окупантів на нашій землі і те, як їх «другі половинки» чекають звістки про їх смерть аби отримати довгоочікувану «Ладу». Нині світ побачив 14 епізод серіалу.

Блогери або за ким українці спостерігають у соціальних мережах

До війни, найпопулярнішою блогеркою країни була Софія Стужук із своїми 5,5 мільйонами підписників. Після повномасштабного вторгнення росії на територію України вона мовчить, не каже ні слова про війну та переїхала до свого нареченого в Латвію. Додому вона повертатись не збирається та й, вочевидь, її тут вже ніхто не чекає.

Зараз однієї з найвпливовіших блогерок в Інстаграм є Олександра Пустовіт або ж Саша Бо. Кількість підписників – понад 2 мільйони.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-8

В ТікТок популярний блог Олега Машуковського. Раніше Олег був відомий як Олєжка з серіаліті «Київ вдень та вночі» на Новому каналі. Після дебюту на телебаченні він почав розвивати свої соціальні мережі. Зараз в українському ТікТок Олег – трендмейкер, який може генерувати контент на будь-яку тематику. Він любить знімати смішні ролики, тролити людей та росіян.

Дев’ятий місяць війни: що слухають та що дивляться українці в мережі, фото-9

І попри війну, деякі українці все ж продовжують слухати да дивитись російське. Також знаходяться і ті, хто ще слідкує за зрадниками – Ані Лорак, Анною Асті і тд. Сподіваємось, що скоро ця тенденція закінчиться.

[ad_2]

Источник: 0532.ua

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *