[ad_1]

Для українських ековиробників пройде 3-денний інтенсив з виходу на ринок ЄС

Зараз на ринку ЄС підвищений попит на екотовари українського походження. Однак українські виробники через безліч страхів та відсутність знань втрачають можливість швидко масштабувати бізнес за кордон. Практики з досвідом виводу продуктів на іноземні ринки допоможуть побудувати план найшвидшого виходу на цей ринок під час інтенсиву 7-9 липня 2022 року.

Чи буде актуальний мій товар за кордоном? Як правильно побудувати логістику? Що там по сертифікації екотоварів та правилам про персональні дані? Як знайти партнерів чи продавати через Інтернет? Ці та безліч інших питань спливають у головах екопідприємців при перших думках щодо виходу на іноземні ринки. Часто навіть не зрозуміло, з чого почати вивчати питання та які запити вбивати в пошукову систему. Розробити системний підхід для своєї компанії та окреслити мінімальний об’єм задач для швидкого виходу на ринок ЄС — саме у цьому мета онлайн-інтенсиву “Як почати продавати екотовари у ЄС?”. Від звичних теоретичних лекцій інтенсив відрізнятиметься тим, що підприємці опанують інструменти та методології, які вже на наступний день зможуть застосувати у власному бізнесі.

“Малий бізнес складає велику частину української економіки і саме він може стати рушієм для її розвитку в період війни та після її закінчення. Але підприємці не мають системного доступу до знань про експорт, на відміну від великого бізнесу і стартапів, — розповідає одна з організаторок інтенсиву Анна Безродна, засновниця та директорка маркетингового агентства Bezrodna Marketing Family, що з початку війни вже вивели 4 українські компанії на іноземні ринки. — Ми об’єдналися з колегами-юристами та знавцями операційних процесів при продажах за кордон, щоб показати — це не так важко і дорого, як здається!”.

Программа інтенсиву:

  • ДЕНЬ 1: Дорожня карта виходу на ринок ЄС, пошук сегменту ринку для перших продажів, основна юридична документація для старту.
  • ДЕНЬ 2: Швидка перевірка попиту на продукт, методи роботи з персональними даними клієнта та нормативи ЄС для екопродуктів
  • ДЕНЬ 3: Доставка, зберігання і повернення товарів у ЄС, канали продажів для екотоварів, пошук грантів для малого бізнесу в Україні та ЄС.

Організаторами освітнього проекту виступили маркетинг-агентство Bezrodna Marketing Family, агенство з розвитку бізнесів у ЄС Your Business in the EU та бізнес-клуб Толковий Talk.

Серед спікерів інтенсиву:

  • Анна Безродна — CEO та засновниця маркетингової агенції BMF
  • Марія Царьова — MBA, CEO та засновниця Your Business in the EU
  • Дарина Кравчук — адвокат, партнер юридичної компанії Olans Group
  • Альона Бродська — business start Ментор, Networker, організатор offline/online проектів для розвитку бізнеса

В результаті триденного інтенсиву екопідприємці отримають розуміння можливостей швидкого виходу та розвитку на ринку ЄС та створять власний план дій. Доступ для всіх божаючих відкритий за донейшн будь-якої суми.

Готові до змін? Докладніше про спікерів та програму, а також реєстрація — за посиланням

https://bootcamp.bezrodna.com.ua

[ad_2]

Источник: 0532.ua

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *