[ad_1]
14-го вересня у офіційному медіацентрі Полтавської ОВА відбувається брифінг першого заступника директора Агентства місцевих доріг Полтавської області Андрія Заїки щодо основних ремонтів автодоріг загального користування місцевого значення у 2023 році. Під час пресконференції журналісти 0532.uaзадають спікеру питання, на яких етапах проводяться роботи аварійних ділянок та чи збираються косити траву біля узбіччя доріг в межах Полтавської тергромади.
Білопілля — Терни – Липова Долина – Гадяч
—У 2018 році отримали на баланс цю дорогу закриту для руху транспорту через аварійність. Цьогоріч ремонтуємо ділянку від межі Полтавської та Сумської областей в напрямку м Гадяч протяжністю 7.5 км в нижньому шарі, — говорить пан Андрій
За його словами, підрядник має виконати підготовчі роботи, оновлення 5 штучних споруд, облаштувати 2 шарипосиленої основи та покласти нове асфальтне покриття.
Загальна протяжність – 15.9 км
Планують відремонтувати – 7.5 км (47%)
/Н-12/ — Мала Рубліка – Рунівщна — /М-03/
Ремонт перших ділянок цієї дороги розпочався у 2020 році. За цей період проведено капітальний ремонт 24 км дороги та одного моста у селі Черкасівка.
-Цьогоріч ремонтуємо ділянку протяжністю 4 км від с. Рунівщина в напрямку с. Божкове. Стан цієї ділянки дороги давно знаходиться в аварійному стані. Для вирішення цієї задачі у 2023 році підрядник має провести підготовчі роботи, замінити 4 водопропускних труби, розширити проїзну частину та привести її до нормативних параметрі, влаштувати 2 шари основи та нижній шар покриття.
Чоловік також додає, що також на ділянках дороги, де у 2021 році тривав капітальний ремонт проводять завершальні роботи: наносять розмітки, влаштовують зупинки та з’їзди.
Загальна протяжність – 47, 782 км
Планують відремонтувати – 24 км (50%) дороги та одного мосту у селі Черкасівка.
Мостовівщина – Великі Кринки – Глобине
—Цю дорогу розпочали ремонтувати 2019 році і поступово оновлюємо її від траси М-03 Київ – Харків в бік Глобиного. За цей період оновили понад 21 км. Також є важливим моментом не лише відремонтувати дорогу, а й зберегти її. На цій дорозі збудували майданчик під ваговий комплекс для контролю транспорту. Цьогоріч плануємо провести поточний середній ремонт на ділянці 5 км від с. Іванове в напрямку м. Глобине.
Заплановані роботи: планування узбіч, холодне фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття, ліквідація вибоїн, влаштування вирівнюю чого шару асфальтобетонного покриття.
Загальна протяжність – 45, 8 км
Планують відремонтувати – понад 21 км (46%)
Миргород- Велика Багачка – Байрак – Поділ
—Перші роботи розпочалися у 2020 році. Для формування міцної основи використовували сучасну технологію холодного ресайклінгу. Це дозволило значно зменшити шари основи. За цей час повністю відремонтовано майже 17 км. Цьогоріч завершуємо роботи на ділянці в 5 км від Великої Багачки в напрямку села Поділ. Підрядник має виконати армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням георешітки влаштувати верхній шар покриття, укріпити узбіччя, щебенево-піщаною сумішшю, встановити дорожні знаки, напрямні стопчики, металеве бар’єрне огородження, нанести розмітку та облаштувати освітлення.
Загальна протяжність – 33, 2 км
Планують відремонтувати – понад 16,9 км (51%)
Під час пресконференції журналісти 0532.ua задають спікерам питання, чи збирається Агентство місцевих доріг косити траву понад узбіччя доріг в межах Полтавської тергромади.
Чи збираються косити траву біля доріг в межах Полтавської територіальної громади? В окремих місцях вона значно спостерігається.
—Ми займаємося цим питанням в межах нашого бюджету. Тобто бюджет в області займає дуже малу частку від потреби. Якщо в нас є кошти, ми виконуємо цю роботу. По Полтаві я не можу сказати точно, де саме ми косили траву, але я знаю, що роботи проводилися.
[ad_2]
Источник: 0532.ua