[ad_1]

У Полтаві обговорили проблему хаотичних паркувань і запропонували, як очистити центр міста від зайвих автомобілів

15-го серпня у Полтаві в Інституті  розвитку міста відбулася робоча група з реалізації проєкту організації паркувального простору, на якій було затверджено рішення результатів та напрацювань до ескізного проєкту організації паркування в межах центральної частини міста.

Провідний експерт  “UrbanProgress”  Андрій Коман представив проєктний периметр ділянок, де відбулися певні зміни на вулиці Європейській, Коряка, Небесної сотні, Котляревського та Гоголя. Особливо це стосувалося конфігурації перехресть, змін габаритів дороги та особливо — паркувальних місць.

Серед запропонованих локацій, зокрема, обговорили проблему вулиці Небесної сотні, де час від часу «окуповують» пішохідну зону місцеві водії.  

«Наша пропозиція влаштувати тут смуги громадського транспорту. Ми просто залишаємо чотири смуги руху, але забороняємо паркування на цій вулиці. Трохи змінюємо конфігурацію перехресть, а для того, щоб вирішити питання із заторами, то з наступними етапами, ймовірно, треба змінювати розташування світлофорних об’єктів», — говорить пан Андрій.

Він також додає, що вулиця Котляревського теж досить дискусійна. За його словами, там зараз паркуються автомобілі по два боки, які вже «розкатали» один із місцевих газонів.

«Як слушно зауважила поліція, паркуватися по ліву сторону не можна. Тому як варіант ми пропонуємо передбачити паркування по одній стороні, але під кутом 45 градусів. Для цього треба буде розширити бокові частини. Також можна залишати паркувальне місце по одній стороні, але звужувати вже бічну частину, щоб автомобілі не могли по ній паркуватися»

У продовженні обговорення Андрій Коман наголошує, що по вулиці Гоголя також відбулися певні зміни стосовно парковок, а саме: оптимізували габарити та трошки змінили їх розташування. На вулиці Гоголя машини паркуються  з обох боків, але як і на Котляревського пропонують зробити паркувальне місце по одній стороні.

За словами першого заступника міського голови Валерія Пархоменка, вони обов’язково врахують всі ті  пропозиції, які надійшли від розробників ескізного проєкту.  

«Місто повинно бути  для людей, а не для автомобілів. Тому уся концепція будується з того, щоб зробити максимально комфортне життя для  пішоходів і велосипедистів», — говорить Пархоменко.

Рішення робочої групи з реалізації проєкту організації паркувального простору затвердили та віддали в обробку.

Нагадаємо, що у центрі Полтави офіційно відкрили перший європейський парклет.

Стежте за усіма новинами у нашому Telegram.

[ad_2]

Источник: 0532.ua

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *